دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395
بازدید : 132
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : پوریا متبعان تنظیم و میکس و مسترینگ : عرفان حسینی

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره

Download New Music Saeed ArabTafre

 

دانلود آهنگ جدید سعید عرب بنام طفره

متن آهنگ سعید عرب بنام طفره

کاش میشد
همیشه باشی با من
روزایه خوب کوتاهن
نرو نذار تنهاشم
وای که
برات مهم نیست حرفام
تو رو هنوزم میخوام
میخوام کنارت باشم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
بخون تمومه حسمو
از نگاهم
شلوغه دورت اما
منم همیشه تنهام
شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
بخون تمومه حسمو
از نگاهم
شلوغه دورت اما
منم همیشه تنهام
شدم برات یه دانلود آهنگ جدید عشقه دومینه اشتباهم
ای وای از تو که همیشه
منو جا میذاری
با یه دنیا بد بیاری
ای وای از تویی که قلبت
مثله سنگه با من
آخه چرا دوسم نداری
ای وای از دلی که خونه
همین دله دیوونه که باید تنها بمونه
وقتی چشمات که مهربونه
حاله منو ندونه دیگه از من چی میدونه
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
شلوغه دورت اما منم همیشه تنهام
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
بخون تمومه حسمو
از نگاهم
شلوغه دورت اما
منم همیشه تنهام
شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم
تو هر چقد طفره بری من باز رو حرفامم
بخون تمومه حسمو
از نگاهم
شلوغه دورت اما
منم همیشه تنهام
شدم برات یه عشقه دومینه اشتباهم

دانلود آهنگ طفره از سعید عرب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com